Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt Waltti Solutions Oy:lle Avainlippu-tunnuksen osoituksena Suomessa tuotetusta ja Suomessa työllistävästä palvelusta.
Reilu vuosi sitten kirjoitin edellisen kerran siitä, mitä olimme saavuttaneet...
Koronapandemian jälkeen joukkoliikenne on kokenut merkittäviä muutoksia ja matkustajat ovat...
TVV lippu- ja maksujärjestelmä Oy (LMJ) on uudistanut nimensä ja brändi-identiteettinsä. Tänä vuonna 10-vuotispäiväänsä juhliva Waltti Solutions Oy korostaa päivitetyllä brändillään edelläkävijyyttään joukkoliikenteen digiratkaisuissa.
Raaseporin kaupunki valitsi viime marraskuussa Waltti -lippu- ja maksujärjestelmän uudeksi joukkoliikenteen lippujärjestelmäksi.
Usein kuulee puhuttavan ensimmäisistä 100 päivästä ajanjaksona, jonka kuluessa uuden toimitusjohtajan odotetaan ottavan yhtiön toimintakentän haltuun ja viitoittavan suunnan ja suunnitelmat tulevaan.
TVV lippu- ja maksujärjestelmä Oy ja Helsingin seudun liikenne -kuntayhtymä (HSL) allekirjoittivat vuoden vaihteessa puitesopimuksen yhteistyöstä.
Porin kaupungin joukkoliikennejaosto on valinnut Waltti-järjestelmän joukkoliikenteen uudeksi lippu- ja maksujärjestelmäksi. Waltti perustuu tilipohjaiseen järjestelmään sekä digitaalisiin lippu- ja matkustajainformaatioratkaisuihin. Uuden järjestelmän käyttöönotto tapahtuu Porissa kevään ja kesän 2023 aikana.
Tilipohjaisuus laajenee matkakortille ladattaviin Waltin arvolippuihin syksyn 2022 aikana. Uudessa järjestelmässä asiakkaan matkatiedot ovat palvelimella ja asiakkaan matkatilillä Waltti-matkakortin sijaan.
Lähimaksu on nyt käytössä kaikissa Jyväskylän Linkki-paikallisliikenteen linja-autoissa sekä Linkki-VIP -palveluliikenteessä.
Waltti-bussilippu sisältyy 4.-7.8. Joensuussa järjestettävien Kalevan kisojen pääsylippuun sekä Jyväskylässä 4.-7.8. ajettavan Suomen MM-rallin rallipasseihin.
Waltissa on kuluneen vuoden aikana arvioitu Waltti-kaupan, waltti.fi:n ja mobiilisovellusten saavutettavuutta ulkopuolisen asiantuntijaorganisaation toimesta. Havaintojen pohjalta on tehty useita parannuksia palveluiden saavutettavuuteen.